zaterdag 18 augustus 2018

Memorydex

Zijn jullie ook al in de weer met de memorydex kaartjes? 
Ik vindt het super om met die kleine kaartjes in de weer te zijn.
Elke x toch weer een uitdaging vind ik!
Ik heb er weer 2 voor jullie. 
 Dutch Doobadoo - Dutch Memory Dex Cards - White - 474.300.005 
Achtergrond gemaakt met een gelliprint en acrylverf
Voor beide memorydex kaartjes heb ik een nieuw Dutch Doobadoo stencil gebruikt
 Dutch Doobadoo - Mask Art - Squares - 470.715.128
Deze heb ik met witte en zwarte Dutch Doobadoo gesso opgezet


De teksten komen beide uit de sticker boekjes van Tim Holtz.
Op het onderste kaartje heb ik nog de stoere radertjes verwerkt

                     Dutch Greyboard A6 Gears - 492.500.003

Ik heb ze eerst grof in de witte gesso gezet. Daarna met inca gold op kleur gebracht en met de Dutch Doobadoo lijm op mijn Memorydex kaartje geplakt. 
Randen van de kaartjes aangezet met zwarte grayon

Bedankt voor je bezoekje hier.
Ik hoop dat je wat inspiratie heb opgedaan!

Lieve groetjes, Jolanda

1 opmerking: