maandag 9 april 2018

Spread art journal


Welkom hier gezellig.
Gisteren heb ik een super gezellige knutsel dag gehad met een heel lief dinnetje.
We zijn beide in ons art journal gaan werken en natuurlijk veel gekletst.
Ondank toch een nieuwe pagina klaar gekregen.
Ik had me gelli plate en verschillende dutch doobadoo masks meegenomen.
Werkte er al mee maar nu aan het experimenteren geweest met verf op de gelli plate.
Uhmmmm ook dit is weer super gaaf en leuk om te doen. 
 De gemaakte prints heb ik gebruikt voor deze spread.
Ik heb de volgende Dutch Doobadoo mask art gebruikt
Mosaic 470.715.020
Arrows 470.715.111
Floral Leaves 470.715.123


Stempel set Carabelle studio Taches et Coutures  voor de zigzag en Carabelle studio Les Geometriks voor de ornamentjes.
Ik heb bewust gekozen om hem verder heel rustig te houden zodat de achtergrond mooi uitkomt. 


Hmmmm dit smaakt wel na meer verf en gelli plate super leuk om mee te werken!

Bedankt voor je bezoekje hier.

Lieve groetjes, 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten