woensdag 4 april 2018

Pronty Crafts


Weten jullie dat Pronty Crafts Yart Factory ook super gave foam stempels in hun assortiment hebben?
Ik mocht er mee spelen en heb er deze pagina mee gemaakt in mijn Art Journal.
Als ondergrond heb ik acrylverf gebruikt en de Dutch Doobadoo witte gesso.
Heerlijk aan het kliederen geweest met de kwasten vingers en de brayer.
Alles goed gedroogd met de heattool... tja die is onmisbaar bij het kliederen hihih
Op een los stukje aquarel papier 3 afdrukken gemaakt met Versafine int en deze ingekleurd met distress inkt en later op mijn pagina geplakt. 
De witte cirkels heb ik gemaakt met een dopje door de witte gesso te halen en dan afdrukken. 
Randen wat aangezet met de zwarte distress oxide inkt. 


Bedankt voor je bezoekje hier aan mijn blog.
Ik hoop dat je wat inspiratie heb opgedaan bij het zien van deze creatie.

Lieve groetjes, Jolanda

1 opmerking: