vrijdag 9 maart 2018

LOVE!


Welkom hier vandaag een easel kaartje gemaakt. 
Voor het model heb ik de Dutch Doobadoo card art genomen. 
Dutch Doobadoo - Dutch Easel Card Art - Heart - 470.713.661


Basis dus de buitenste maat heb ik overgenomen op zwart papier.
1 hart nogmaals extra overgenomen. 
Als je de basis rilt op de aangegeven lijn en dan er het extra hart er op het onderste gedeelte ertegen plakt krijg je deze easel card. 


De binnenste maat van het hart overgenomen op aquarel papier en deze heb ik met behulp van mijn oxide inkt en verschillende Dutch Doobadoo mask art bewerkt. 
Allerlei kleurtjes over elkaar heen gezet. 
Daarna de motiefjes erop gezet.
Omdat oxide een dekkende inkt is waarvan je de laatste gebruikte kleur blijf zien kun je hier dus laag op laag mee zetten. 
Alles wat je aanraakt met water kun je de kleur weer wegnemen en krijg je een super leuk effect.
 Dutch Mask Art - Dots 470.715.119
Dutch Mask Art - Honeycomb 470.715.122 
Dutch Mask Art - Floral Waves 470.715.125

 Dutch Mask Art -  Wyber - 470.715.121

  Na lange tijd ook weer eens een magnolia stempel ingekleurd met distress inkt.
De leuke bloementoef zorgt ervoor dat de kaart blijft staan.


Dit was weer mijn kaartje voor vandaag.
Wens jullie nog een hele fijne dag toe.

Lieve groetjes, 

1 opmerking: