donderdag 29 maart 2018

Dutch Doobadoo bloghop

Het is weer tijd voor een nieuwe serie Dutch Doobadoo. Zijn jullie er klaar voor?

foto van Jolanda Bergmans.foto van Jolanda Bergmans.

foto van Jolanda Bergmans.

En zoals jullie van ons gewend zijn hebben we een Bloghop voor jullie in de planning en kun je er een leuk pakketje Dutch Doobadoo producten mee winnen! Dus doe gezellig mee. 
Hier mijn bijdrage aan deze bloghop.
Ik ben aan de slag gegaan met mijn intjes en de nieuwe mask art
Dutch Doobadoo - Mask Art - 15 x 15 Blocks - 470.715.609


Ook een nieuwe shape art gebruikt.... wat is het weer een leuk modelletje!
Dutch Doobadoo - Shape Art - Cascade - 470.713.163
Ook verschillende stempels erbij gebruikt zoals de  Mooie tak van Studio Light. Aall en Create een super gaaf nieuw merk, Crealies Bits en Pieces  en Paperartsy Zinis het grappige eendje.
Deze heb ik ingekleurd met de Derwent Procolour potloden
Met een witte sharpie nog hier en daar wat extra accenten gezet. 


Volgende week zaterdag 7 april ben ik te vinden bij Marian's Hobbyshop in Bennekom voor een demo met Dutch Doobadoo mixed media.
Ik zal dan ook deze kaart meenemen dus heb je nog geen plannen? 
Kom dan gezellig land we zijn er van 10:00u tot 16:00u



Wat moet je doen?
  • Ga tussen 29 maart t/m 31 maart 2018 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Bedankt voor je bezoekje hier. 
Vergeet je geen reactie achter te laten!!
Nu mag je snel verder na Astrid

Fijne Paasdagen!

Lieve groetjes, 

34 opmerkingen:

  1. Wat 'n super leuke kaart. Groetjes sylvia koning

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh das een leuke kaart. Da sjabloon is tof.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig leuke kaart en model is ook super! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toffe kaart zeker ook met de All&create serie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Jolanda!. De nieuwe shape Art Cascade is heel mooi. Groeten van Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk gemaakt Jolanda,mooi stencil een leuke kleuren...


    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw!!!
    Wat een onwijs gaaf kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldige manier om een kaart te maken en bewerken. Ik vind die mal en de mask echt helemaal het einde. Of ik zo mooi iets kan maken, zal nog moeten blijken LOL
    liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OH My! Ik vind deze geweldig!!! Ik vind je stijl toch heel erg gaaf! Krijg enorm veel inspiratie van jou.

    Keep on craftin'
    xo
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart!
    Gr. Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuke kaart jolanda de stempels vind ik super

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart, die eend is te leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk kaartje heb je gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gorgeous card. Love the fun image.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Janna vingerhoets29 maart 2018 om 20:36

    Super mooie kaart Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
    Mooi met de mask, mooie vorm kaart ook
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kaartje weer Jolanda...mooie achtergrond en ook super leuk gestempeld...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Jolanda, wat een mooie kaart is dit geworden. Vooral de bovenste tak vind ik erg mooi en van het vogeltje moet ik meteen glimlachen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. dit is echt mijn ding hoor, super leuk modelletje en heerlijk met inkten gespeeld zie ik, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Die shape art is toch mooier dan ik dacht. En de mask art wilde ik sowieso al aanschaffen maar nu weet ik het zeker . Thanks voor je inspiratie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ook dit is weer een mooi voorbeeld, mooie achtergrond, we gaan weer door.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. deze vierkantjesstencil staat al op mijn verlanglijstje, vind het een hele toffe, zowel om subtiel te gebruiken op een achtergrond zoals hier bij jou, maar ook voor superkleurrijke kaarten!
    heel mooie kaart!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Haha, wat een grappige kaart!
    Leuk kuikentje.
    Achtergrond is prachtig en de verdere aankleding ook.
    Fijne Pasen,lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hoi Jolanda wat een prachtige kaart en een mooie achtergrond.
    fijne paasdagen. groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een leuk model kaart en dat eendje is zeker grappig.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen