woensdag 11 januari 2017

Love

Ga ik jullie nog niet vervelen met de bloemen kaartjes??
Ik heb er weer 1
Super leuk om met deze techniek van alles uit te proberen met verschillende materialen.
Deze x heb ik de panpastels en de Derwent Coloursoft potloden weer een voor de dag gehaald.


Ook weer met de Dutch Doobadoo mask art stencils en div. stempels




Ingekleurd met Dewent coloursoft
Ik heb hiervoor de volgende kleuren gebruikt
050 - 090 - 130 - 160 - 680
480
320


Met behulp van mijn super handige stempelhulp de Misti nog een tekst erop gestempeld.


Wil jij deze techniek ook leren??
Dat kan Zaterdag 21 januari geef ik hier een workshop mee bij mij thuis.
Werken in kleine groepjes!!
Meer info vindt je hier.
Wie weet zit je snel aan me workshop tafel.
Schikt deze datum je niet mag je altijd contact met me opnemen en maken we een afspraak.

Lieve groetjes, Jolanda

1 opmerking:

  1. Een hele mooie kaart. Helaas kan ik de locatie van de workshop niet terug vinden. De datum kan ik helaas sowieso niet.

    BeantwoordenVerwijderen