zondag 15 januari 2017

Life is a....


Welkom hier vandaag gaan we op safari!!
Ook bij Noor design hebben we een hele gave out of Afrika lijn

Ik vindt het een heerlijk thema om mee te werken.
Scheelt misschien dan hier de kleine telg helemaal verzot is op deze wilde dieren.
Oooooit wil hij nog een safari tocht gaan maken in Afrika!

Basis heb ik gemaakt met een dutch Doobadoo shape art mal.
Die zijn super handig in gebruik en weer wat anders dan standaard vierkant kaartje toch!
Verschillende design papiertjes gebruikt uit de Paperpad A4 - Out of Africa - 6011/0503

Nieuw bij Noor! design zijn deze Vintage plaatjes - Animal Greetings - 6013/0341
12 vel A4 2 x 6 designs

 

Ook met deze creatie wil ik laten zien dat heel sierlijk ook prima op een stoere kaart kan.
Ik heb het vintage plaatje verwerkt op de nieuwe blauwe Noor! mal.


Ook zien jullie links boven op mijn kaartje een nieuwe bloem.
Hiervoor heb ik de Crafty Cocktail set gebruikt.
Setje van stempel en stans ... zo maak je zelf altijd de perfecte bloemen op al je creaties.


Tja en als je dan zo'n tocht maakt mag je natuurlijk je camera niet vergeten.




Dit was weer mijn inspiratie kaartje voor vandaag.
Ik hoop dat jullie leuke ideetjes hebben opgedaan bij het zien van deze creatie.
Ik heb genoten met het maken van deze kaart !

Lieve groetjes,

1 opmerking: