donderdag 4 juni 2015

Hello.....


Hallo gezellig dat jullie hier weer zijn.
Vandaag heb ik een kaartje gemaakt n.a.v. de Dutch Doobadoo challenge.
Via een skets maak je dan een kaart.
Dit is mijn uitwerking ermee geworden.

Design papier van Reprint dit is nieuw in ons assortiment.
Erg mooi en van zeer zwaar kwaliteit papier!
Stempel van Magnolia ingekleurd met 'l Aquarelle van Sennelier.
Hier gebruik ik shut aquarel papier 225 gr. voor.
Om het kaartje wat te pimpen heb ik de volgende stansen gebruikt

Noor! Design - Blauwe mal - Rand geschulpt 6002/0316

Doordat de stans zulke mooie uitgewerkte bogen heeft vond ik hem super leuk om te gebruiken op dit kaartje



Voor jullie ook weer de gebruikte kleurtjes
Huid: Tattered Rosé
Zwart: 755
Rosé: mengsel van 252-911-wit
Schaduw: 856  703


Wil jij ook meedoen met deze Skets Challenge kijk dan even bij 

Alle gebruikte materialen zijn natuurlijk ook in onze webshop te vinden.
Wekelijks komen er leuke artikelen bij ons binnen.


Voor nu wens ik jullie nog een hele fijne dag toe.
Ze beloven dat het mooi weer wordt dus genieten allemaal!

Lieve groetjes, Jolanda

1 opmerking: