dinsdag 2 juni 2015

Baby boy


Hallo welkom hier op mijn blog.
Vandaag heb ik voor jullie een babyfles gemaakt met de nieuwe
Het sjabloon leg je op je papier teken je na en knip of snij je vervolgens netjes uit en je heb de basic van je fles.
 Daarna kan je hem na eigen idee gaan pimpen!

Ik heb hier de volgende materialen voor gebruikt:

Joy crafts - Golfkarton 8089/0214




Mo Manning stempel ingekleurd met 'l Aquarelle van Sennelier en Distress ink.

Hier heb ik de volgende kleuren voor gebruikt:
Huid: Tattered Rosé
Haren en broek: 445 
Trui: mengsel van 302 - 326-wit
Bloemen: 517  
Schaduw: 703  707

Papier om te stempelen gebruik ik Aquarel papier Schut Drawing Paper A4


Wil jij ook kennis maken met 'l Aquarelle van Sennelier of wil je gewoon een beetje hulp bij het inkleuren van dit medium?
Ik heb weer nieuwe workshops gepland dus kijk snel in de webshop of stuur een mail na 
info@tscraphuis.nl


Fijne dag allemaal!

Lieve groetjes, Jolanda

2 opmerkingen:

  1. helemaal leuk, mooi gedaan, mooie kleurtjes heb je gebruikt
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje Jolanda !!!
    Erg lief plaatje ook .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen