zaterdag 21 maart 2015

Speciaal voor jou


Goedemorgen allemaal, vandaag weer een kaartje.
Voor dit kaartje heb ik een stempel van Wild Rose ingekleurd met 'l Aquarelle van Sennelier.
Ook het design papier is van Wild Rose... zo mooi papierblokje in schitterend vintage kleurtjes.
 Die zijn zo handig.... je legt de mal op je papier met een potloodje neem je de maat die je graag wil hebben over op je papier uitknippen of snijden en klaar!
De mooie sierlijke vierkant onder het stempeltje is een snijmal van Noor! design net als de tekst stempel.


Gebruikte kleurtjes:
Olifantje: 707
Balonnen
 Blauw: mengsel van 326 en 675
Rose: mengsel van 755 en 659
Geel: 566
Schaduw: 705

Afgewerkt met wat bloemen.

Bedankt weer voor jullie bezoekje aan mijn blog en ik hoop dat jullie weer ideetjes hebben opgedaan bij het zien van dit kaartje.

Fijn weekend allemaal!

Lieve groetjes, Jolanda

1 opmerking:

  1. Wat een prachtige kaart Jolanda ! Ik zag je dit afdrukje inkleuren op de beurs denk ik ! Heel erg mooi !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen