vrijdag 20 maart 2015

Gast designer Dutch Doobadoo


Hallo gezellig dat jullie hier weer zijn.
Ik ben gevraagd om gastdesigner te zijn voor DDBD.
Natuurlijk hoefde ik hier niet lang over na te denken want het is helemaal geweldig om met hun producten te werken.
Toen ik mijn pakket thuis kreeg ben ik gelijk met Dutch Doobadoo - MDF Art - Kaasplankjes 3st 460.440.005 aan de slag gegaan.
Ben begonnen met de ondergrond. Hiervoor heb ik de super fijne structuurpasta en Dutch Doobadoo - Mask Art - Bloemen White Flowers 470.715.040 en Dutch Doobadoo - Mask Art A5 - Leaves Branch 470.715.033 Alles daarna bewerkt met gesso. Deze zal ook op zeer kort termijn in het assortiment van ddbd komen zowel in wit als zwart.


Nadat alles goed droog was ben ik aan de slag gegaan met Bistre en helemaal tevreden met het resultaat.
Afgewerkt met een leuke bloemen toef, kant en jute. 


Ik ga snel verder aan mijn volgende project voor ddbd en hoop dat ik jullie heb weten te inspireren met dit kaasplankje.

Fijne dag allemaal!


alle gebruikte materialen zijn te vinden in onze shop

www.tscraphuis.nl

Lieve groetjes, 

Jolanda 

2 opmerkingen:

  1. een dikke proficiat ! een mooi werkje werd het
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig Jolanda !
    Heel mooi gedaan hoor ! Jij bent ook echt van alle markten thuis he !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen