dinsdag 3 juli 2012

Liberty Tilda

Haloa gezellig dat jullie er weer zijn!
Deze keer een kaartje gemaakt met een van de speciale stempels van Magnolia
Ik heb haar ingekleurd met Distress inkt en Twinkling H2O's

Toen ik deze stempel zag had ik gelijk zoiets van ooooh daar ga ik samen met het schitterende papier van Maja design een kaartje mee maken.
En tja dan krijg je dit als resultaat.
Ik heb verschillende Doohickey's van magnolia gebruikt.
Met de Paper stresser van Tim holtz alle randen bewerkt en sommige ook nog eens met Crackle paint.

Ik heb de volgende kleuren gebruikt:
Distress inkt -Tattered Rose
Pewter - Hunter Gray - Moon Beams - Buttercup en Sandollar

Weten jullie dat we deze week 10% korting geven op het hele assortiment
excl. de maandaanbieding!

Bedankt weer voor jullie bezoekje en tot snel weer!

Lieve groet, Jolanda

10 opmerkingen:

  1. Hallo Jolanda,wat is ie weer moooooi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart in geweldige mooie kleuren en ik ben helemaal weg van je bloementoef!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan zo Jolanda.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jolanda, wat een supermooie stempel en zooooo mooi ingekleurd. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem helemaal fantastisch, Jolanda!! Een prachtig geheel en schitterend ingekleurd. WOW!!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart,leuk die stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beeldschoon en wat een perfect papier er bij
    http://plonysbloggie.blogspot.nl/2012/07/candy-time.html

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Daar ben ik weer.
    Had de link van Plony net nog onder de kopieerfunctie zitten.
    Vandaar dat die er staat.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Jolanda

    Ik vind deze stempel zo gaaf en die staat op mijn verlanglijstje (ben gek op New York).
    Je kaartje is waanzinnig mooi.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen