zondag 1 juli 2012

Burger Tilda

 Vandaag heb ik voor jullie een tag....
weer eens iets anders dan een kaartje.

 Burger Tilda van Magnolia gestempeld met Archival inkt Jet Black op
300gr. Terschelling Shut glad aquarel papier en
Het design papier is van Bo Bunny - Country Garden
De klok is gemaakt met een Bigz Dies van Tim Holtz Weather Clock.
De harten label is gemaakt met Doohickey So wrapped lovely.
Een Ticket vast gemaakt met een Hanger clip van Tim Holtz.
Achter de klok heb ik nog een mini bags verwerkt.
Afgewerkt met lintjes, kantje en wondgaas.
Het bolletjes lint is van Marianne design.
Voor Burger Tilda heb ik de volgende kleuren gebruikt:
Huid: Tattered rose
Haren: Buttercup en Sandollar
Muts en schotje: Ginger peach
Jurkje: Pewter
Schoentjes en lepel: pewter en wintermist grey
Hamburger: mallard green en cinnamon stick.

Alle materialen zijn te vinden in de webshop

Op dit moment hebben we een leuke aanbieding betreft de Twinkling H2O's

Bedankt voor jullie bezoekje en tot een volgende keer maar weer!

Lieve groetjes, Jolanda

7 opmerkingen:

  1. Leuke tag Jolanda en mooi ingekleurd.De klok staat nog op mijn verlanglijstje,ik vindt hem zó gaaf,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie tag Jolanda, leuke frisse kleurtjes ook.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel lief is je tag met prachtige details en frisse kleuren. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie tag!! Wat heb je je stempeltje super ingekleurd, prachtige kleur geel!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er weer prima uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige tag!!!! Mooi van kleur ook.
    (ps...nog niets gedaan met de H2O...ik schaam me diep;))
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat schitterend gemaakt Jolanda,lief die stempel,mooi ingekleurd.
    Geweldig papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen