dinsdag 7 februari 2012

Tilda as a star

Het heeft even geduurt maar hier weer een kaartje van mijn hand.

Voor dit kaartje heb ik het schitterende papier van Basic Grey Kissing Booth gebruikt.

Heerlijk die vrolijke kleurtjes... kunnen we wel gebruiken als we zo naar buiten kijken.

Grrrr wat is het koud hé dames...... geef mij maar de lente en zomer!!
Maar goed, we zullen het ermee moeten doen!!

Ik heb tilda gemasker met de Apple stempel van Magnolia.

Alles ingekleurd met distress ink.

De label is gemaakt met een Doohickey.


Dames...... deze week krijg je 15% korting op alle srappapier in de webshop van t Scraphuis.nl

Zowel losse vellen als de paperpads.


Bedankt weer voor jullie bezoekje en tot snel!

Lieve groetjes, Jolanda

15 opmerkingen:

  1. Inderdaad schitterend papier. Je hebt een heel leuk kaartje gemaakt Jolanda.

    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje is dit Jolanda.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Jolanda,wat is je kaartje weer mooi geworden en zo mooi ingekleurd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit een prachtige kaart Jolanda.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje Jolanda....lekker frisse kleurtjes!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer erg leuk gedaan Jolanda! Ik ga snel even een kijkje nemen in je winkeltje.
    Groetjes angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi!!!
    Lieve kleurtjes,mooi geheel.

    GRoeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw mooi hoor en de kleurencombi is super!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhhh, wat is ie mooi.
    Er zijn zo'n leuke stempels van magnolia.

    Ik ga weer door de kou op de fiets naar school.
    En ik kan je zeggen het is echt koud!!! bah...

    hajjuuuuuu imke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super lief kaartje zeg, heel mooi!!! Wat is dat mooi papier!!

    gr.arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauww super leuk kaartje weer!
    En zou je mijn blogje eens willen bezoeken? Er wacht een leuke verrassing op je ;-)

    http://www.mycraftyart.blogspot.com/

    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen