zondag 26 februari 2012

Flessen tag

Weer terug van weggeweest.


Hier in het zuiden hadden we afgelopen week vakantie ivm het Carnaval.


Wij zijn er lekker een weekje tussen uit geweest.


Helaas is het weer voorbij... morgen begint weer het gewone dagelijkse leven van school en werken.


Voor de vakantie had ik op verzoek van een aantal damens,


die hier elke week een workshop volgen deze flessen tag gemaakt.
Ze wilden graag ook eens zo'n flessen tag maken.....


dus damens donderdag gaan we hem maken hoor.




Gebruikte materialen:




gestempeld op kraft papier
Kleurmedium - Derwent colloursoft


Scrappapier - Maja Design


Ovaal Nesabillitie van Spellbinders


Doohickey - Sweet lovely lace








Roosjes




Alle gebruikte materialen zijn natuurlijk te vinden in onze webshop tscraphuis.nl


Bedankt weer voor jullie bezoekje aan mijn blog.....


ik ben benieuwd wat jullie er weer van vinden!


Lieve groetjes,Jolanda

8 opmerkingen:

  1. 100% geweldig leuk Jolanda!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt Jolanda.
    succes met de workshop.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is mooi geworden,ik vind het inkleuren op craft nog niet zo makkelijk.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is super leuk zeg!!! Wat een leuke stempel en wat heb je die mooi ingekleurd!! Ik heb het ook eens geprobeerd op kraft maar mij lukte het niet.... die van jou ziet er super uit!!! Veel plezier donderdag!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gedaan Jolanda, hier gaan ze ook weer naar school.
    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor en wat een mooi effect dat kleuren op kraft!!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat een super gave flessen tag heb je gemaakt Jolanda.


    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dit prachtig Jolanda.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen