zondag 18 december 2011

Nieuw blog ........candy time!!





Gezellig dat jullie even langskomen.



Zoals jullie weten heb ik sinds september een webshop waar we leuke artikelen aanbieden tegen voordelig prijzen.



Ook is er van de webshop inmiddels een blog aangemaakt http://www.tscraphuis.blogspot.com/



Hier zullen vervolgens de nieuwe voorbeeldkaarten en projecten op geplaats worden, leuke aanbiedingen, workshops en andere nieuwtje betreft T Scraphuis.



Ik zou het super leuk vinden als jullie ook van dit blog volger willen worden.



Tevens maak je kans naar deze stempel.



Wat moet je hier voor doen:




*Wordt volger van het blog.


http://www.tscraphuis.blogspot.com/


* Plaats de candy zichtbaar op je blog.


* Laat een reactie achter op het nieuwe blog als je mee wilt doen.


Tilda is uit de nieuwe serie Sweet Crazy Love.
Wij verwachten a.s. Dinsdag hier de serie binnen te hebben.


Na de feestdagen maken wij de winnaar bekent.


9 Januari 2012


Damens doen jullie gezellig mee.


Fijne Zondag nog!!


Groetjes,Jolanda




8 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda,
    Ik heb me als volger gemeld hoor op je nieuwe blog, veel succes verder met deze nieuwe uitdaging.
    En natuurlijk wil ik ook graag meedoen met je candy.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Jolanda....ik ga snel op je nieuwe blog kijken en natuurlijk word ik volger...hoop dat ik mee mag doen met je candy!
    xxx Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi meis
    ik ben nu al aggie naar je nieuwe blog wat je allemaal gaat plaatsen meis, ben al volger geworden hoor, hihiihih
    en ja ik maak graag kans op die super nieuwe stempel, dank je wel voor de kans meis
    het staat al op mijn blog
    een fijne zondag verder meis
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey ik wist niet dat je een winkel begonnen was!
    Ik ga eens even kijken!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fantastic Candy thank you for the chance
    hugs Nikki C and Merry Christmas

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hello!
    Thanks for the chance, this Tilda is so pretty...
    Happy New Year!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. SOrry, I can´t see my comment...
    Thanks for the chance...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. als je het goed vindt, doe ik dan ook maar meteen een gooi naar deze superleuke candy !! die kan je toch niet zomaar aan je neus laten voorbij gaan !
    bij deze,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen