vrijdag 16 december 2011

Magnolia

Gezellig dat jullie er weer zijn.

Dit kaartje had ik als voorbeeldje gemaakt voor de workshop van gisteravond.

De damens zijn weer lekker met de derwent coloursoft bezig geweest.

Blijft ook zo'n leuke kleurtechniek.

Ik heb een tilda uit de Sweet Christmas Dream coll. van Magnolia gebruikt.

Het scrappapier van Maja Design.

Ennuh verder hoef ik er volgens mij niet veel meer over te zeggen.


Hebben jullie het al gezien ....... er komen weer hele mooie spulletjes van Magnolia aan.

Stempels, papier en de Doohickey's


Volgens de berichten komt het maandag of dinsdag al bij ons binnen.

Dus ben je nog op zoek naar leuke kadootjes.....

(met een voordelig prijskaartje) voor onder de kerstboom......
neem gerust een kijkje in onze webshop.
T Scraphuis.nl


Voor nu wens ik jullie een heel fijn weekend!

Bedankt weer voor jullie bezoekje op mijn blog.....

en ben benieuwd wat jullie van het kaartje vinden.


Groetjes, Jolanda

12 opmerkingen:

  1. Je hebt een heel mooi voorbeeldkaartje gemaakt. Dat moet een fijne workshop geweest zijn.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig weer Jolanda!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schattig kaartje Jolanda,
    Ben benieuwd naar de nieuwe spulletjes van Magnolia.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooie kaart heb je weer gemaakt.
    Groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig voorbeeld heb je voor je dames gemaakt, Jolanda....ik moet maar weer eens gauw langswippen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Jolanda, prachtige stempel!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel erg mooi kaartje, Jolanda!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel erg mooi kaartje, Jolanda!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Inderdaad weer een mooi kaartje Jolanda, doe je de groetjes aan mijn broer LOL
    Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Woh leuke kaart !!

    Nog bedankt voor je lieve berichtje.

    Fijne feestdagen en een goed 2012.

    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen