zondag 22 augustus 2021

Making memories….

Een pagina in mijn blauwe planner a5 van CraftEmotions. 115633/1910
Een dag voor mijn vakantie vielen de nieuwe ranger Distress prize ribbon hier nog op de mat dus hoogste tijd om deze vanmiddag maar eens te testen.
Jeetje wat een gave kleur weer !!



Voor deze achtergrond nam ik de oxide en deze combineerde ik met de oxide kleuren ground espresso, chipped sapphire en mermaid lagoon.
Dutch doobadoo Slimline stencil 470.784.004 en mandala 470.715.627 bracht ik met een blending tool aan in mijn achtergrond.
Wist je dat er van Ddbd ook super leuk paper art is?
Dit is gelazerd papier in verschillende vormen die je heel gemakkelijk kunt losknippen en verwerken op je projecten.
Ik heb op deze pagina locks 472.950.007 gebruikt. Afgewerkt met Ddbd sticker quote vel 491.200.001

Bedankt voor je bezoekje hier en hoop dat je inspiratie heb opgedaan!

Liefs, Jolanda

2 opmerkingen: