vrijdag 6 juli 2018

Xoxo


Gezellig dat je hier bent.
Ik heb weer zitten spelen met de Distress oxide Studio light stempels en de Gnomes nieuwe "CUTE" knipvellen van Hobbyvoordelig 
Ja zo zie je maar ook de knipvellen zijn super te combineren met je mixed media kaartjes. 
 Voor het model van de kaart heb ik Dutch Doobadoo spring card 470.713.673 gebruikt
Ik heb Evergreen boug en Faded jeans gebruikt van de oxide
Deze aangebracht op aquarelle papier met een viva decor spons. 
Daarna water erop gespetterd.
Met de nieuwe stempels uit de Bloom collectie van Studio light zowel met oxide als versafine inkt wat gestempeld. 
Door ook te stempelen met de oxide blijf je in precies dezelfde tinten werken. 
 Gnomes nieuwe "CUTE" knipvellen van Hobbyvoordelig  netjes uitgeknipt en op mijn kaartje geplakt. 
De knipvellen kan je HIER vinden
Deze heb ik nog wat extra schaduw gegeven. 
Tekst uit de super leuke sticker boekjes van Tim Holtz.
Met een witte sharpie pen nog wat extra accentjes aangebracht en whala mijn kaartje was weer klaar. 
Bedankt voor je bezoekje hier.
Ik hoop dat je inspiratie heb opgedaan bij het zien van deze creatie.

Brabant heeft vandaag vakantie gekregen.
Ga je al met vakantie geniet ervan!

Lieve groetjes, Jolanda

3 opmerkingen:

  1. Hallo Jolanda. Mag ik wat vragen over het knipvel van de cuties. Ik vind ze leuk en mijn klanten ook maar zijn dit andere dan de gnooms van Noor design en zo ja welke groothandel heeft ze op voorraad. Ik hoop dat het niet erg is dat ik dit vraag. Groetjes Olga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaauh wat maak jij leuke kaartjes, zit er al een hele tijd naar te kijken.. groetjes Lenne

    BeantwoordenVerwijderen