dinsdag 24 april 2018

Vintage spread


Vandaag een vintage spread in mijn art journal.
Ook vintage plaatjes kun je heel goed verwerken in je art journal.
Dit vintage plaatje komt van Hobby voordelig uit Delft
Achtergrond met acrylverf en dan heerlijk kliederen met de vingers om de kleuren op je papier te zetten. Toen de verf nog nat was heb ik klein beetje witte gesso met de brayer over mijn papier aangebracht. 
Zo krijg je nog meer een vintage look!
Ook het vintage plaatje heb ik op deze manier met gesso bewerkt.
Het overtollige gesso haal ik dan met een billendoekje weer weg. 


Alles goed gedroogd met de heattool.
Tja dat is zo'n standaard ding wat altijd klaar lig op mijn bureau 


Studio light stempel uit de mixed media lijn gestempeld met oxide inkt walnut stain
 Dutch Doobadoo - Mask Art A5 - Geomatric Tiles 470.715.035 heb ik aangebracht met Zwarte distress oxide


Dutch Doobadoo witte gesso beetje verdunt met water en daar met een kwast gespetterd op mijn papier.
Geeft altijd een super leuk effect
Randen van het papier aangezet met een zwarte Crayon van tim holtz
en als laatste nog met de witte sharpie hier en daar nog wat extra gedoodle.

Bedankt voor je bezoekje hier.

Lieve groetjes, Jolanda

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi zoals je deze spread gemaakt hebt Jolanda.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt weer een schitterende pagina in je ArtBook Jolanda...echte kunst is het...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie pagina,vind het vintage plaatje ook erg mooi en de kleine afdrukjes.gr,Alie

    BeantwoordenVerwijderen