donderdag 26 september 2019

Believe in Yourself!!


Welkom hier... Na lange tijd ook hier weer eens een berichtje met een creatie van mij.
Na vragen van waarom ik eigenlijk mijn blog niet meer bij houd door mensen die geen fb hebben heb ik besloten om ook hier weer wat berichten te gaan plaatsen.
Vandaag een art journal pagina.
Ondergrond is gemaakt met een gelliprint met daarop stencil 470.770.012 uit de collectie Pronty crafts by Jolanda de Ronde
De libel is een stans van Tim Holtz welke ik met aquarelleverf voorzien heb van wat verschillende kleuren. 


Bedankt voor je bezoekje hier en tot een volgende bericht.

Lieve groetjes, Jolanda



2 opmerkingen:

  1. Heel mooi Jolanda!
    Ja een blog bijhouden kost ook best wat tijd.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave Lay Out Jolanda en wat een gave materialen weer .
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen