maandag 4 februari 2019

Life is A.........


Welkom hier eindelijk weer een creatie die ik jullie al kan laten zien.
Tja het is even rustig geweest hier maar ik heb niet stil gezeten hoor.
Druk bezig geweest met voorbeelden voor de beurs in Frankfurt geweest met materialen die ook nog uit moeten komen. 
Dus die houden jullie allemaal nog te goed van me!

Vandaag een pagina in mijn Elizabeth Craft planner.
Ik ga hem gebruiken al Art journal. Het fijne is dat je de blz eruit kan halen om op te werken... super handig!!
Achtergrond heb ik gemaakt met alcohol ink en een gp.
Stokstaartje is een stempel van Katzelkraft en deze heb ik ingekleurd met Prisma colour
Tekst stickertje van Tim Holtz maken mijn pagina weer compleet.

Bedankt voor je bezoekje hier,
Wens je een hele fijne dag!

Lieve groetjes, Jolanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten