maandag 1 januari 2018

Winter


Aller eerst wens ik jullie een fantastisch 2018 in goede gezondheid en veel creativiteit.
Vandaag op de 1e dag van het nieuwe jaar heb ik voor jullie een winters kaartje.
Dit is mijn inspiratie kaartje voor onze 1e challenge.
Wil jij ook mee doen met onze challenge meld je dan aan in onze speciale fb groep.
Deze kun je hier vinden.   

Voor deze kaart heb ik de Dutch Doobadoo card art winter 470.713.642
gebruikt.
Zo leuk om met woordkaarten aan de slag te gaan.


Basis van kraft papier met er een leuk design papiertje erop geplakt. 
Alle randjes heb ik met Dutch Doobadoo witte gesso bewerkt. 


Zo krijg je toch een echt winters sfeertje!
2 ijsberen en Marianne design bloem gestanst uit wit cardstock.


Bedankt voor je bezoekje hier.
Wens je nog een hele fijne avond.

Lieve groetjes, Jolanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten