donderdag 23 november 2017

Bloghop Dutch Doobadoo

Weer een nieuwe maand dus weer een schitterende nieuwe collectie voor jullie!
Je kunt hem hier vinden in onze nieuwe webshop
   foto van Jolanda Bergmans.  foto van Jolanda Bergmans.

  foto van Jolanda Bergmans.

Ik heb heerlijk zitten spelen met de nieuwe masks.... zo gaaf de kleine printjes.
Ideaal voor de te leuke stempelkaartjes. 
Ik ben helemaal in me sas met deze nieuwe masks.
Jullie zullen ze zeker nog heel vaak bij me tegen gaan komen!


Basis uit 2 kleuren cardstock en daarop mijn bestempelde kaart.
Hiervoor gebruikte ik mijn Distress oxide.

De vreemde vogel van stempel set van Tim Holtz.
Ook deze gekleurd met de Distress oxide.
De tekst kreten komen van de zelfde stempel set. 


Hier nog even de gebruikte masks op een rijtje voor jullie 
Dutch Doobadoo - Mask Art - Dots 470.715.119

Dutch Doobadoo - Mask Art - Triangles 470.715.120

Dutch Doobadoo - Mask Art - Wyber 470.715.121



Wil jij ook heel graag meer van deze techniek leren of weten?
Vrijdag 15 december geef ik hier bij mij thuis in huiselijke sfeer en een klein groepje een workshop mixed media kaarten maken . 
Je gaat deze dag heerlijk aan de slag met allerlei materialen, inktjes, masks en stempels.
Deze workshop is van 10:30u tot 16:00u incl. alle gebruikte materialen en koffie/thee met iets lekkers en een heerlijke verzorgde lunch!
Kosten € 25,00 p.p.
Opgeven kan via info@tscraphuis.nl we hebben nog een enkel plaatsje vrij. 

En zoals jullie van ons gewend zijn hebben we een Bloghop voor jullie in de planning en kun je er een leuk pakketje Dutch Doobadoo producten mee winnen! Dus doe gezellig mee. 



Wat moet je doen?
  • Ga tussen 23 november /m 25 november 2017 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Zo nu mag je snel door na Corry
Vergeet je niet om een reactie bij me achter te laten!!

Lieve groetjes, 

25 opmerkingen:

  1. Hele gave kaart, groetjes sylvia koning

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je je weer lekker uitgeleefd met die moie nieuwe vormmal van DDBD Jolanda...en daar met de nieuwe stencils en je inktjes een schitterende create van gemaakt...TOP!!!

    Groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig, wat heb je dat leuk gedaan. De stencils zijn ook weer super! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een grappig kaartje Jolanda!
    Heel leuk gedaan,knap hoor!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw deze creatie is ook gaaf Jolanda, prachtig met deze stencil en de kleurtjes...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het stoeien met de oxides ook zo gaaf en de samen met de masks en mallen van de duthdoobadoo krijg je prachtig kaarten ik vind de jouwe ook er gaaf

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo mooi, en ook deze shape art heb ik besteld.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Iets minder mijn ding maar wel heel knap gemaakt.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. de sneekjes waren veelbelovend, jouw creatie met de prachtige inktjes+stencilsachtergrond is super. Leuk kaartmodelletje, toffe nieuwe stencils... Toppie allemaal!
    dankjewel voor de inspiratie!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf !!!!
    Helemaal leuk is je kaart geworden, wat een kleuren en dan die te gekke vogel.
    Super !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart!...mooi gemaakt met de inkt en stencils.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super mooi hoe je de mask hebt verwerkt op je kaart mooie kleurencombi ook!
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk om zo allerlei technieken te zien. Ik ga dit ook eens proberen. Supergaaf. Groeten Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. stoere kaart die past bij deze stoere mal. Gr. Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gaaf is je voorbeeld geworden en wat zijn deze masks leuk.
    Groetjes van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw super mooi zeg. Helaas ben ik nog niet zo bekend met deze techniek. Maar als ik dit zie, moet ik mij er toch in gaan verdiepen. Groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gave kaart! Mooie kleuren ook! Bij de gebruikte masks miste ik de mask triangel, maar toen ik goed las stond hij er wel maar dan zonder plaatje erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat is dit gaaf !!Met prachtige kleuren en het komt goed uit op dit stencil.
    Groetjes, Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi gedaan Jolanda
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen