zondag 22 oktober 2017

Magic xmas


Wat heeft Marianne design toch een prachtige nieuwe lijn uitgebracht Winter Dream.
Zo mooi van kleur en tekeningen.
Ik ben verliefd!!
Ik ben aan de slag gegaan met de blauwtinten.
Als basis van de kaart heb ik Dutch Doobadoo - Shape Art - Label 4 - 470.713.152 gebruikt.
Deze uit wit en kraft papier genomen met daarop een design papiertje uit Marianne Design - Paperpad A5 - Winter Dream - PK9150
Stukje ribbel karton en het plaatje van Knipvel Els Weesenbeek - Winter Dream blue - EWK1253 gemat met een stukje kraft papier. 


Hier een close up foto van de prachtige bloemen toef.
Hiervoor heb ik div. mooi Marianne design stansen voor gebruikt. 
Ik zet ze even op een rijtje voor jullie: 

Bedankt voor je bezoekje hier aan mijn blog.

Lieve groetjes, 

1 opmerking:

  1. Prachtig is deze kerstcreatie weer Jolanda..hele mooie details er allemaal op...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen