zondag 23 april 2017

Believe



Welkom hier op mijn blog.
Vandaag een kaartje gemaakt met een Crealies mini mask
Tijdens de Knots gekke kaarten dagen en Scrapdagen kwam Annelies na me toe met een aantal super gave mask stencils of ik daar iets mee wilde doen.
Natuurlijk willen we dat hihi daar zeg je toch geen nee tegen!!
Me handen jeukte enorm vandaag om er mee aan de slag te gaan.


Distress oxide wat een super leuk spul is dat.
Wat een leuke reactie hebben we gehad op de beurs... vele zijn over stag gegaan en het ging dan ook als zoete broodjes onze stand uit.


Voor dit kaartje heb ik 2 kleuren gebruikt.
Met behulp van de blending tool deze opgezet kleuren verdeeld over mijn papier.
Daarna de mask erop gelegd en met walnut stain er nogmaal over gegaan.
Zoals je ook op dit kaartje weer goed kan zien zijn de oxide dus werkelijk dekkend.
Als laatste heb ik nog wat met water gespetterd op mijn kaart.
Dit geeft een super leuk effect!!

Teksten gestempeld deze komen van een Penny Black stempelset.



Ik hoop dat jullie het ook weer een leuk kaartje vinden.
Bedankt voor je bezoekje hier aan mijn blog.

Lieve groetjes, Jolanda

1 opmerking:

  1. Gaaf Jolanda en wat geweldig dat je gevraagd ben t om leuke creaties te maken met de gave mask`s van Crealies
    Ziet er weer supersss uit

    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen