donderdag 23 februari 2017

Hartelijk Gefeliciteerd

Welkom hier gezellig dat je er bent.
Kom je ook voor de Dutch Doobadoo bloghop??
Scrol dan even een berichtje verder na beneden.

Vandaag een stempelkaartje waarvan ik de achtergrond met Distress inkt en een Dutch Doobadoo mask art heb gemaakt,
Zo verslavend en elke x anders om te doen. 
Heerlijk spelen met kleuren.



De rozen Veer & Moon stempel van Sudio Light heb ik op een los aquarel papiertje gestempeld versafine stempel inkt en ingekleurd met de Zig real colour brush markers ingekleurd.
Ik kleur heel graag op WaterArt - Aquarel Papier 185 grs met mijn zig markers.

Voor de achtergrond heb ik Tim Holtz - Mini Ink Blending Tool 1" Round en 4 kleurtjes distress ink gebruik.
Spun sugar - Tumbled glass - Broken China en Bundled sage
Ik gebruik tegenwoordig ook de handige mini doosje die je in die leuke blikken doosjes kan opbergen.
Alles lekker overzichtelijk bij de hand!


2 kleuren Zig zijn 043 Olive fine en 026 Light pink
De rozen heb ik netjes uitgeknipt na het inkleuren en met foam opgeplakt. 
Zo krijg je beetje diepte en kan je ze wat bol zetten. 


Ik ben een gelukkige  bezitter van de super handige stempelhulp de Misti en heb daar de tekst mee op de kaart gestempeld.
Doordat ik eerst de rozen had opgeplakt kan je heel gemakkelijk de positie bepalen waar je de tekst wil hebben. 

Ik hoop dat jullie bij het zien van deze kaart weer wat inspiratie hebben opgedaan.
Fijne dag allemaal!!

Lieve groetjes, Jolanda





2 opmerkingen:

  1. Prachtig dit kaartje Jolanda...zo mooi die achtergrond gemaakt met die stencils en zeker die schitterende rozen komen er prachtig op uit...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje hoor. Werkt wel aanstekelijk als ik dit allemaal zie👍👍👍

    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen