dinsdag 1 november 2016

Noor! design sketch challenge #7


Goedemorgen gezellig dat je hier bent.
Alweer 1 november en dat betekend tijd voor een nieuwe sketch challenge bij noor! design. 
N.a.v. de sketch heb ik dit kaartje gemaakt.


Voor de vorm van de kaart heb ik een Dutch Doobadoo shape art mal gebruikt.
Deze overgenomen op mijn cardstock en Noor design papier. 
 Met de No End Borders - Ruitjes - 6002/0585 heb ik een pocket gemaakt zodat ik de labels erin kan steken.
Aan de label zit nog het leuke hoekje deze heb ik gemaakt met  Hoek met gaatjes - 6002/0552


Bedankt voor jullie bezoekje hier.
Ik hoop dat jullie inspiratie hebben opgedaan bij het zien van dit kaartje en ook zelf aan de slag gaan met de leuke sketch. 

Je kunt meedoen met onze challenge tot 30 november 2016 door een foto van je creatie te plaatsen in onze Noor! Design Challenge groep op Facebook. 



Heb je geen Facebook dan kun je een foto van je creatie inclusief je naam te mailen naar: 

En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen na 30 oktober met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan  maart maakt iedereen evenveel kans) en de winnaar krijgt van ons een leuke prijs van Noor! Design. 

Veel plezier en we zien graag al jullie creaties tegemoet!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten