donderdag 19 november 2015

Winter...


Hallo welkom hier.
N.a.v. een kaart gezien te hebben van Janet Blauw ben ik ook aan de slag gegaan.
Ik vond het zo'n leuke kaart Janet bedankt voor de inspiratie.
Ik heb gekozen voor een oudere Dutch Doobadoo shape art mal... want ook die gebruik ik nog heel graag voor mijn kaartjes. 

Design papier uit de laatste nieuwe serie van Maja design Home for the Holiday's


Het hartje van de bloemen heb ik gemaakt met de pearl pen goud van Dutch Doobadoo die vanaf volgende week leverbaar zijn in 4 kleuren.
Echt heel fijn om mee te werken.


Deze lieve tilda van Magnolia ingekleurd met 'l Aquarelle van Sennelier en distress inkt.
Hiervoor heb ik de volgende kleuren gebruikt.

Huid: tattered rose en vintage photo
Haren: 205
Blauw: 703
Laarsjes: 443

Bedankt weer voor jullie bezoekje hier aan mijn blog.

20-21-22 november
Kerst CreaWeekend
Broodfabriek
te Rijswijk 
ook wij zijn daar aanwezig met onze stand en zijn te vinden op nr. K8
(ons vertrouwde plekje zoals altijd daar)
gratis parkeren!!

Dus heb je nog geen plannen deze dagen kom dan gezellig even langs... 
zouden we echt heel tof vinden!

Voor nu wens ik jullie een hele fijne dag.

Lieve groetjes, Jolanda

2 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig mooie kaart Jolanda !!
    Heel leuk model ook .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen