zondag 11 oktober 2015

Winter..... spelen met inkt!



Welkom hier.
Vandaag heb ik een soort van boek kaartje gemaakt met de Crealies Crea-nest-lies Extreme labels & tags no 1 Clock.
Ik heb de mal in 2 maten gestanst uit wit papier en bewerkt met distress inkt.
Zo leuk lekker kliederen en spelen met inkt.
Ik heb hierbij gebruik gemaakt van ddbd mask en div. stempels van Noor! design en Crealies.


Ook de binnenkant gedaan.
In het midden nog wat extra opgeleukt met tekst en de rendieren van Noor! design.


Plaatje van het vogeltje komt uit de Winter memories  lijn van Studio Light.
Alle randen van het papier bewerkt met gesso.


Zo dit was het weer voor vandaag.
Ik hoop dat jullie bij het zien van deze creatie weer wat inspiratie hebben opgedaan.

Voor nu wens ik jullie allen nog een hele fijne dag toe.

Lieve groetjes, Jolanda

1 opmerking:

  1. Een schitterend mooi kaartje Jolanda !!
    Lief plaatje en mooie mal.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen