vrijdag 3 april 2015

DDBD en Craft Emotions


Goedemorgen allemaal, gezellig dat jullie hier weer zijn.
Wat zijn ze toch handig die ddbd shape-art mallen.
Echt in een handomdraai heb je een leuke vorm voor je kaarten.
Leg de mal op je papier. Met een potloodje trek je de vorm over op je papier uitknippen of snijden en klaar!



Voor dit kaartje heb ik het geweldig mooi design papier Romantic Provence  van CraftEmotions gebruikt.

CraftEmotions clearstamps A6 - Viooltjes en korenbloemen Romantic Provence ingekleurd met 'l Aquarelle van Sennelier en hiervoor heb ik de volgende kleurtjes voor gebruikt:

Paars  917
Groen mengsel van 805 en 689

Ook de div. Noor! design sansmallen mochten bij dit kaartje niet ontbreken.
Noor! Design Blauwe mal - Cirkel + hoek 6002/0379 
Wat is ie toch mooi ik ben er echt helemaal weg van !!
Noor! Design  Sending Love 6002/0253 heb ik de rand onder in de dichte rand allemaal knipjes ingegeven.
Op deze manier kan je hartjes rand mooi rond laten lopen.
Ook de vlinder mocht niet ontbreken

Dutch Doobadoo - Greyboard Art - Hello Sunshine A6 492.002.001 heb ik de tekst vandaan gehaald en deze zelf op kleur gebracht net als het design papier.
Hoe gaaf is dat op deze manier kan je het altijd n.a.v. creatie zelf het greyboard op kleur maken.



Dit was het weer voor deze x.
Wens jullie allen nog een hele fijne dag toe en tot een volgende creatie.

Lieve groetjes, 
Jolanda de Ronde

1 opmerking:

  1. hoi jolanda
    een erg mooie kaart en zeker met dit model, zou je de mal voor mij kunnen reserveren zodat ik bij de workshop het mee kan nemen:-))
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen