woensdag 18 februari 2015

Spelen met inkt...


Hallo gezellig dat jullie hier weer zijn.
Vandaag ben ik heerlijk aan het knoeien geweest met stencils en mijn ditstress inkt.
Achtergrond heb ik gemaakt met Dutch Doobadoo - Mask Art - Small Leaves 470.715.036 
Distress inkt: Antique linnen - Frayed Burlap - Gathered twigs
Auto's komen van de stempel sheet: 

Noor! Design - Clear stamp - Retro Cars 6410/0323


Alle gebruikte materialen zijn verkrijgbaar via
www.tscraphuis.nl 
of zoals jullie ook weten ben je in de buurt mag je altijd bij me langs komen of bel even voor een afspraak!
Bedankt voor jullie bezoekje en graag tot een volgende keer!

Lieve groetjes, Jolanda

5 opmerkingen:

  1. Te gek kaartje hoor Jolanda met de Retro Cars! Ik heb er ook net een kaart meegemaakt. Hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jolanda
    Gaaf kaartje hoor, heerlijk is het om te spelen met je inkt en stencils......moet ik ook maar weer eens gaan doen:-))
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je weer mooi gemaakt jolanda
    Groetjes martha en margret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jolanda,
    wat een prachtige kaart !
    Dat zijn echt supermooie stempels !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super gave mannen kaart !!
    Ziet er geweldig mooi uit .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen