donderdag 4 december 2014

Tasje met Dutch Doobadoo


Hallo gezellig dat jullie hier weer zijn.
Vandaag heb ik voor jullie dit tasje gemaakt met behulp van de nieuwe
Zo handig in gebruik... je tekend het over op je papier, rillen waar nodig is om mooie scherpe vouwen te krijgen in elkaar plakke en klaar.
Pimpen na eigen keuze!
Ik heb gekozen voor design papier van Maja design  A Gift for You


Afgelopen maandag hadden we met dt een gezellig dagje samen.
De dames hebben allemaal zo'n tasje gekregen met een lekkere inhoud.
Ook nu zoals jullie van me gewend zijn de gebruikte kleurtjes...
Huid: Tattered rose en Vintage Photo (distress ink)
Haren, Broek, kwast aan muts en knopen:
205 Raw Umber
Jas: 705 Warm Grey en 205 Raw Umber
Muts en Laarsjes: mengsel van 679 Quinacridone Red en 755 Ivory Black
Toeter: 707 Light Grey en 755 Ivory Black

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer op leuke ideetjes heb gebracht.

Wil jij ook kennis maken met 'L Aquarelle a.s. zaterdag 6 dec. heb ik nog enkele plaatsjes vrij met de dagworkshop.
Dus heb je intresse aarzel niet en meld je snel aan.
Meer info kijk dan snel ik de webshop of stuur een mailtje na info@tscraphuis.nl

Voor nu wens ik jullie nog een hele fijne dag.
tot een volgende creaties!!
Lieve groetjes, Jolanda

3 opmerkingen:

  1. helemaal mooi en geslaagd werkje !
    nog een fijne dag,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig tasje Jolanda .
    Ziet er geweldig leuk uit !!!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoihoi , eindelijk kom ik weer ff buurten. Even mijn schade af en toe proberen in te halen , je tasje is super gaaf en prachtig gedaan xxx

    BeantwoordenVerwijderen