vrijdag 19 september 2014

HOHOHO


Gezellig dat jullie hier weer zijn. Vandaag eens een ander soort kaartje dan jullie van mij gewent zijn.
Jaaaa deze keer een kant en klaar plaatje i.p.v. een zelf ingekleurd stempeltje.
Ik ben aan de slag gegaan met de nieuwe lijn  Studio Light - Scandinavian Winter.
Wat is dit een gave lijn!
De vorm van de kaart heb ik gemaakt met de Dutch Doobadoo Dutch Shape Art frames label 470.713.107


Zoals jullie zien heb ik hem aangekleed met verschillende stanzen
Hier alle maar eens op een rijtje:

De rendieren heb ik na het embossen eerst bewerkt met distress ink walnut stain.
Op deze manier krijg je de vlekjes op de rug en de pootjes gekleurd!
Ze zijn zo schattig vindt je niet?

Vandaag ben ik gezellig naar de Noor! vriendinnendag.
Ben benieuwd wie ik daar allemaal  tegen ga komen.
Alle gebruikte materialen zijn natuurlijk te vinden in onze webshop

Fijne dag allemaal!

Lieve groetjes, Jolanda

4 opmerkingen: