maandag 14 juli 2014

Canvas



Hallo vandaag heb ik voor jullie een canvas gemaakt.
Hierbij heb ik het anker van de MDF Let`s Get Bizzee - Maritieme set (3delig) 461.692.390  gebruikt.

Ik ben begonnen met behulp van   Dutch Doobadoo Dutch Mask Art stencil Bubbles A5 - 185071/5017 en Viva Decor - Struktur Paste - Weiß  de ondergrond te maken.
Vondt deze bubbles wel errug geschikt voor dit project.
Daarna heb ik alle onderdelen die ik wilde gebruiken vast geplakt op het canvas.

Toen heb ik met witte gesso alles goed ingesmeerd.
Tussentijds met de Heattool  de lagen gedroogd.
Na dat alles wit en droog was ben ik aan de slag gegaan met Adirondack Color Wash en Dylusions Spray Ink  spray het geheel gaan inspuiten en was dit het eindresultaat.


Ik ben er zelf errug tevreden mee al zeg ik het zelf LOL!!

Natuurlijk ben ik benieuwd wat jullie er weer van vinden.
Ik hoop ook jullie weer op leuke ideetjes te hebben gebracht met deze canvas.
Heb je vragen hoor ik ze graag.
Voor nu wens ik jullie nog een hele fijne dag
en bedankt voor jullie bezoekje!
Lieve groetjes, Jolanda

6 opmerkingen:

  1. Echt super gaaf Jolanda en wat een duidelijke uitleg erbij!!
    Het resultaat is verbluffend!!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waauw wat mooi, lekker stoer voor de kleinzoons
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat supermooi gemaakt Jolanda, ik vind de kleur ook zo schitterend.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dit prachtig gemaakt zo gaaf met het anker!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Jolanda,

    Nou niks te veel gezegd hoor hij is schitterend prachtig zijn de kleuren past precies bij dit onderwerp de zee mag je best trots op zijn hoor meis!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen