maandag 3 maart 2014

Nieuwe Challenge facebook

Hallo gezellig dat jullie hier weer zijn.
Het is alweer een nieuwe maand dus een nieuwe Challenge in onze facebook groep.
Deze keer luid de opdracht maak een Frama kaartje volgens werkbeschrijving.
Dit is mijn voorbeeld geworden om jullie te inspireren.
Deze keer ben ik weer helemaal uit mijn bol gegaan met de Panpastels.
Totaal iets anders dan de cute stempels maar ook ozo leuk om te doen!!

Voor dit kaartje heb ik de volgende materialen gebruikt:
Noor! design Vlinder 6003/0023
combinatie van 2 kleuren namelijk 470.1 Violet Extra Dark en 780.1 Raw Umber ex. Dark
Doen jullie gezellig mee met ons op Facebook???
De winnaar mag mee doen als gast DT voor onze nieuwe challenge.

Bedankt voor jullie bezoekje.
Voor nu nog een hele fijne dag en graag tot een volgende creatie!

8 opmerkingen:

  1. ja een juweeltje van een kaart die ik in het echie mocht bewonderen, zo mooi!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jolanda, prachtig gemaakt en wat een leuk model kaartje. Echt supermooi! Ik zal zo even kijken op facebook voor het patroontje. Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuk modeletje die kaart en mooi die hortensia bloemen. Ik vind het een ontzettend gave kaart geworden. Liefs,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Jolanda!
    Groetjes Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw erg mooi!
    Hoe je de bloemen hebt bewerkt is erg mooi!

    Groetjes ida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Jolanda, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Jolanda,
    Wat een super kaartje weer in mooie kleuren. Ik heb de link aangeklikt maar ik krijg de opdracht helaas niet in beeld wil jij me aub verder helpen hoe ik het wel in beeld kan krijgen. Alvast bedankt en een fijne week Veel liefs Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jolanda
    Schitterend en erg leuk is zo'n frame kaartje.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen