zaterdag 8 februari 2014

To have a Friends....

Een hele goedemorgen allemaal.
Toen vorige week de nieuwe atrikelen van Dutch Doobadoo geleverd werden moest ik gelijk aan de slag..... met deze  Dutch Doobadoo Dutch Shape Art frames label 470.713.107  ik vindt de vorm supers leuk.

Ingredienten voor deze kaart:
Kleurmedium:

Voor het inkleuren heb ik de volgende kleuren gebruikt:
Tattered rose - Fern- Playfull Peony- Rich Cocoa

Tevens was dit mijn workshop kaartje.... van afgelopen week.

Voor nu wens ik jullie een heel fijn weekend toe
Hier lekker een releax weekend zonder plannen.....
dus heerlijk aan de freubel!!
Mocht je vragen hebben hoor ik ze natuurlijk graag!

Lieve groetjes, Jolanda

10 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart, Jolanda. Inderdaad een hele leuk framemal.
    Fijn Weekend.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi jolanda
    wat een lieverd van een kaart en zo leuk hoe tilda op die dozen zit, het word tijd dat ik weer op les komt bij jou,haha
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, hele mooie vorm en kleuren.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Via facebook op je blog gekomen.

    Want wat een prachtige kaart zag ik daar.... Ben gelijk volger geworden!

    Ik ga nog even verder snuffrlen op je blog.

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jolanda,
    De DutchDD mal is erg mooi, je hebt een superleuke kaart gemaakt, mooi kleurwerk, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een bjoetie weer!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart. Vindt de dozen ook zo leuk, waar je Tilda op hebt gezet.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat heb je een super creatie met deze mal gemaakt.En hoe leuk is deze Tilda niet op die mooie gestapelde dozen,ook weer zo'n hele leuke stans.Helemaal weer top Jolan.

    liefs Nit@xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is weer prachtig Corry.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Jolanda,
    Wat een prachtig kaartje weer. Mooie kleurencombi en de mal van Dutch Doobadoo is ook leuk. Veel liefs, Elles

    BeantwoordenVerwijderen