donderdag 2 januari 2014

Nieuwe Challenge op FB

Hallo lieve luitjes gezellig dat jullie er weer zijn.
 
  
De nieuwe challenge op onze fb groep is weer van start gegaan en de opdracht luid
 een winters kaartje in maar 1 KLEUR!!
Eerlijk gezegd vond ik het wel een hele pittige opdracht.... maar dit is mijn kaartje geworden.
Deze keer ben ik eens niet voor het cute gevallen maar voor bomen.
Helaas is het het al een oudje van Magnolia.... ingekleurd met PanPastel
Zo leuk om mee te werken!
Design papier is van Maja design -  Vintage Autumn Basics - Entire collection
Slee is een Magnolia Doohickey -   Santa`s Sleigh -
Sneeuw heb ik gemaakt met Frantage emanel

Hieronder op de foto zie je goed de diepte die ik heb gemaakt in het geheel.

 
Wil jij ook meedoen meld je dan aan in onze Facebook challenge groep.....
natuurlijk wordt er elke maand een winnaar beloond met een prijsje.

Voor nu bedankt voor jullie bezoekje en graag tot een volgende creatie!

Lieve groetjes, Jolanda


9 opmerkingen:

  1. Een goed begin van het jaar 2014 met dit prachtig winters kaartje !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een schitterende kaart Jolanda!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowtjes Jolanda dit vind ik echt heel gaaf geworden. Maakt toch niet uit dat het een oude stempel is !!! Zo mooi.
    Xxx Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart, Jolanda.
    Prachtig de kleuren zo. Leuke de mal van de slee.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie binnenkomer prachtig gedaan.

    liefs jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Had net al op het blog van het Scraphuis gereageerd maar natuurlijk ook nog even hier, ik vind het prachtig hoe je het hebt gedaan, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jolanda,
    Ik wens jou en je gezin ook een fantastisch 2014. Heel veel dingen zijn te koop, geluk heb je in principe zelf in de hand. Echter is gezondheid toch het allerbelangrijkste. Ik wens jullie en gezond 2014. Zo en nu even iets schrijven over je mooie kaart, het is heel gaaf geworden. Petje af om dit te doen met 1 kleur.
    Groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen