donderdag 24 oktober 2013

Samen naar benee.......


Goedemorgen allemaal vandaag weer aan mij om jullie een kaartje hier te laten zien.

Ik heb gekozen voor een kerst/winters kaartje.
Stempel van Little Darling - Down The Hill heb ik gestempeld met met rolblok op aquarel papier van Terschelling en archival inkt Jet Black. Ingekleurd met Derwent 0640
Jaaa maar met 1 potloodje!!

Het design papier is van Maja design Vintage autumn zo mooi!!
Natuurlijk ook weer div. stanzen gebruikt en wel van:
Magnolia
Joy! crafts
Tim Holtz

Alle randjes van het papier heb ik bewerkt met gesso.

Zo dit was weer mijn kaartje voor vandaag!

Ik hoop dat jullie weer ideetjes hebben opgedaan met mijn kaartje.
alle gebruikte materialen zijn te vinden in de shop

www.tscraphuis.nl

Ben je op zoek naar een bepaald artikel vraag er gerust om dan gaan wij voor je opzoek!
Kom zeker even kijken in de shop we hebben een super leuke aanbieding deze week!!

Wens iedereen een hele fijne dag vandaag!
Ik ga vandaag nog heerlijk met de PanPastels aan de slag om stempelafdrukjes in te kleuren.


Lieve groetjes, Jolanda

8 opmerkingen:

  1. Echt prachtig om te zien!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige afbeelding, schitterende kaart!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw wat mooi Jolanda en dat met maar 1 potlood, supergaaf gedaan.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi jolanda
    hoe krijg je deze geweldig mooie creatie voor elkaar met maar een potlood want het ziet er prachtig uit!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Onwijs mooie kaart heb je gemaakt Jolanda, super. Fijne avond, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jolanda wat een prachtige kaart en dat met maar 1 potlood.
    Liefs,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart, Jolanda.
    Super mooi ingekleurd.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen