donderdag 11 oktober 2012

Very Merry


Een hele goede morgen dames....
Na wat problemen met mijn pc eindelijk weer eens een kaartje van mijn hand die ik aan jullie kan laten zien.
Dit kaartje hebben we vorige week hier op een avondworkshop gemaakt
en de dames vonden het weer super!!
Voor deze kaart heb ik design papier van Basicgrey Aspen Frost gebruikt
Deze week ook nog eens met 15% korting in de webshop!!
Natuurlijk een magnoliaatje en wel Dancing with star Tilda
Voor het inkleuren ben ik eens gaan stooien met mijn potloodjes op aquarel papier en dat werkt echt super!!
Verder heb ik nog div. Nestabilities en doohickey's gebruikt
Afgewerkt met een lintje en blommen.
De bloemen en roosjes zullen wij op zeer kort termijn ook via de webshop gaan verkopen!!


Zaterdag en Zondag a.s. zijn wij te vinden op het HobbyFestival
Sportcenter de Bress
Inslag 99
Breda

Mocht je in de buurt zijn kom dan gezellig even langs!

Bedankt voor jullie bezoekje en graag tot een volgende keer.

Liefs, Jolanda

14 opmerkingen:

  1. Hallo jolanda,mooi kaartje heb je weer gemaakt,succes op de beurs in Breda.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat je PC weer gemaakt is!
    Je kaartje heb ik in het echt bewonderd en dan is hij nog veel mooier dan hier!!
    Misschien kom ik wel langs in Breda!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig dan maar die blommen, want daar ben ik gek op! Heel veel plezier in Breda.
    Lieve groet Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaatje, mooi gekleurd!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een bjoetie Jolanda!!! Mooi papier is dat!
    Veel plezier en succes in Breda!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje en wat heb je geweldige mallen gebruikt, super geheel!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superlief kaartje zeg !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oooh wat een schatje zeg, heel lief kaartje.

    lieve groetjes angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel mooi kaartje !!!

    GRoeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh yes indeed, she looks very merry, Jolanda, hahah!! Prachtige kaart weer en er valt weer allemaal zoveel moois te zien!! Heerlijk. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kaartje Jolanda, leuke afbeelding en mooi ingekleurd.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super lief kaartje!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen