donderdag 19 januari 2012

Wiebelkaartje

Een hele goede morgen damens.......


Bah het is hier zo slecht,


regen, wind en kou!


Gelukkig kan ik vandaag lekker binnen blijven.


Deze keer heb ik een wiebelkaartje gemaakt.


Weer eens iets anders dan gewoon vierkant.


Papier is van My Minds Eye


Arrow Tilda uit de sweet love col. van Magnolia


Het hekje met een die van Tim Holtz genaamd On the Edge
Label Eight van Spelbinders
De rand met een ms pons.



Tilda ingekleurd met Twinkling H2O's en Distress inkt.


Wine & roses, Olive Vine,


Tattered rose, Vintage Photo.



Sorry damens door problemen met blogger ben ik van de week niet veel op jullie blogs geweest.


Om de een of andere reden kreeg ik alleen een wit vlak te zien als ik op een blog kwam.


Gelukkig is het nu voorbij en ga zo een rondje maken door blogland.


Bedankt weer voor het langskomen en tot de volgende keer!



Lieve groetjes,Jolanda

12 opmerkingen:

  1. Hallo Jolanda,

    Ja ... hier regent het ook. Getver. Je hebt een erg leuke, lieve wiebelkaart gemaakt. Ik word er blij van.

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super lief en prachtig kaartje!
    Vies weer hé...verplicht aan de knutsel;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een schitterende kaart geworden Jolanda! Super!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is weer mooi geworden,en zo mooi ingekleurd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke wiebelkaart, Jolanda...gebruik de H2O regelmatig...roep maar voor koffie en ik kom!...lol...
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje!! Leuk modelletje vind ik dat!

    groetjes Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schatje, prachtig in dat originele modelletje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kaartje! Het lijkt een beetje op een bootje.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig wiebelkaartje Jolanda, heel erg schattig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje heel mooi.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend wiebelkaartje hoor Jolanda.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief kaartje zeg en prachtig ingekleurd!!!
    Was vandaag bij je aan de stand in Beiswijk (aan het einde van de dag) en heb een aantal kaartjes in het echt bewonderd, erg mooi allemaal!!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen