vrijdag 14 oktober 2011

Don & Daisy

Wat zijn ze leuk hé..... die Don & Daisy stempels.
Ik vindt het echt zulke lievertjes.....

Ze staan allemaal in de webshop voor een hele leuke prijs namelijk
€ 4,45 p.st.
Je kunt ze voor zoveel verschillende doeleinde gebruiken deze Don & Daisy stempels.

Ik ben met deze aan de slag gegaan en dit is het resultaat geworden.

Gebruikte materialen:
papier Basic Grey - Out of Print
Kleur medium - Derwent coloursoft

Archival inkt
Lint - Bloemen - roosjes.

Helaas is er niet veel gereageerd op de vorige post.
Dus Desiree als je even je adres gegevens wil sturen naar
info@tscraphuis.nl
komt er een vrijkaartje naar je toe.
We staan in stand nr 211.
Ik zou het heel leuk vinden als je even aanwipt.

Zo dat was het weer voor deze keer.
Bedankt weer voor het langskomen en tot de volgende keer weer!

Fijn weekend allemaal!!
Hier is het feest zondag....... Giovanni wordt alweer 8 Jaar
Wat gaat het toch allemaal snel met die mannen.

Liefs,Jolanda

9 opmerkingen:

  1. je kaartje is weer heel leuk ,idd die stempeltjes zijn zoooo schattig !!
    alvast gefeliciteerd en veel plezier zondag !

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Jolanda, wat een schatje deze kaart.
    Alvast gefelciteerd met de verjaardag van Giovanni.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In het echt istie zó mooi....ik hebtot nu toe ook nog geen reactie....jammer!
    Alvast gefeliciteerd met Giovanni en wens hem maar een fijne verjaardag!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh wat gaaf zeg dat ik een kaartje gewonnen heb super! En raar dat er zo weinig op gereageerd was zeg, blijkbaar voor veel mensen te ver weg of zo, nou ik ben er blij mee hoor en ga je gelijk even een mailtje sturen super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi kaartje!
    Fijne dag zondag.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig en heel lief kaartje Jolanda. De stempeltjes zijn ook zo leuk! Gefeliciteerd met je zoon, een hele fijne dag vandaag.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Jolanda,
    ik heb je gesproken op de beurs,
    je maakt leuke, mooie kaartjes,
    ik ben je volger geworden,
    kom gerust eens kijken op mijn blog als je zin hebt!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. He Jolanda, wat een lief kaartje is dit geworden. Jamemr dat de koffie vanmiddag op was LOL; zet hem op! Ik vond het leuk om je vanmiddag weer eens gezien te hebben. Wellicht kom ik nog eens naar Oosterhout.
    Lieve groet, Angélique

    BeantwoordenVerwijderen