zaterdag 2 april 2011

Happy Birthday



Goede morgen,

Dit kaartje was een voorbeeld kaartje wat ik nog had liggen van de beurs in den Bosch.
Papier is van My minds eye Stella Rosé, echt een hele mooie papierlijn.
Op allerlei manieren goed met elkaar te combineren.
Het stempeltje is van Stampavie wat ik weer eens met de copic markers heb ingekleurd.
Weet alleen helaas niet meer de gebruikte kleurtjes!
Afgewerkt met een kantje, bloemen en roosjes.
De swrils heb ik gemaakt met een MD malletje.



Het ziet er hier al stralend uit.... zou het vandaag dan echt zulk mooi weer worden wat ze voorspeld hebben!
Bedankt voor het langskomen, en jullie reacties die jullie voor me achter laten op mijn creaties.
Ik lees ze echt met heel veel plezier!!
Ik ga gauw de tafel in orde maken voor de workshop kleuren met distress.

Fijn Weekend allemaal!!

Lieve groetjes, Jolanda

8 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje! En wat heb je de foto mooi gemaakt met het misteffect eromheen!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig en zo lekker vrolijk is dit kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi kaartje Jolanda, en succes met je workshop.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jolanda, ik ben het helemaal met Nicolet eens, wat heb je dat leuk gedaan. Ik vind het kaartje ook erggg mooi geworden.
    Groetjes Angelique

    ps hier is zonnetje aanwezig hoor!!!!
    Veel plezier met de workshop

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje Jolanda en weer mooi ingekleurd maar ik had niet anders verwacht. Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Jolanda,lief die stempel,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaart Jolanda met prachtig papier!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend Jolanda.! Zo mooi ingekleurd en prachtig papier.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen