vrijdag 8 oktober 2010

Cherry on Top Award



Whahahah ik voel me zeer vereerd.... deze award heb ik van Angelique gekregen!
Heel erg bedankt Angelique..... ben er echt super blij mee!

Nu is het de bedoeling dat ik 3 dingen vertel die ik heel graag doe....
Nou hier komen ze:
1) is toch wel lekker creatief bezig zijn waar ik elke dag wel menige uurtje aan besteed.
2) Mijn 2 kanjers van mannen..... manlief Frank en zoonlief Giovanni.
3) Genieten van het leven met mijn gezin.

Nu mag ik deze Award doorgeven aan 5 personen..... maar pfffff wat is dat moeilijk het liefst zou ik hem aan iedereen willen geven... jullie verdienen hem allemaal van mij. Maar goed hier komen ze:
* Jacqueline
* Sandra
* Kristel
* Linda
* Janni

Voor nu iedereen een heel fijn weekend en ik hoop snel weer een kaartje te kunnen plaatsen!
Tot snel!!

Groetjes,Jolanda

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je award, je verdient hem! En wat lief dat je hem aan mij doorgeeft, ik ben zeer vereerd. Ik ga hem gelijk op mijn blog plaatsen.
    Prettig weekend van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd met je verdiende award

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt hoor meisss dat je aan me gedacht hebt!!

    BeantwoordenVerwijderen