donderdag 24 juni 2010

Doosje met label



Hoi hoi,

Laatst zag ik bij Angelique een leuk doosje voorbij gaan met een label verwerkt in de deksel.
Ik vond het zo'n leuk idee met dat labeltje in de deksel dat ik er mee aan de slag ben gegaan. Ik heb er een achthoekig doosje van gemaakt.



Dit is de bovenzijde van het doosje.



Hier is de label uit het doosje.... met Tilda tussen de bloemen.
Het papier... tja alweer het geweldige Tilda papier. Kan er geen genoeg van krijgen.
de rest spreekt voor zich lijkt mij!

Wens iedereen nog een hele fijn dag toe!
Ik ga nog even genieten van het zonnetje, heerlijk!

Groetjes,Jolanda

18 opmerkingen:

  1. wauw Jolanda wat prachtig zeg! Schitterend mooi!

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. whowie wat een super gaaf doosje is dit, schitterend in die achtkant

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superlief mooi doosje,heel mooi gemaakt.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is helemaal super Jolanda!
    Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OOo geweldig Jolanda wat is dit een schitterend doosje.
    Echt super gaaf!!!!

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi doosje is het geworden! Heel stijlvol.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dat heb je prachtig gemaakt zeg! Toevallig zijn er vandaag 4 dames met dit doosje tevreden naar huis gegaan! was een hele leuke dag! Jou doosje is een schitterende variant!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterend doosje Jolanda,lief je stempel.
    Zo prachtig papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. het is een schitterend doosje geworden
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig doosje heb je gemaakt.

    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk doosje!!
    Ik ben gek op doosjes en deze....vind ik echt super.
    Papier is ook zooooo leuk, dat verveelt nooit.

    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw wat een prachtig kunstwerk.

    Gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is gorgeous, great gift
    Clairexx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi doosje heb je gemaakt en ik
    ]was 1 van de dames die vandaag een doosje]hebben gemaakt bij Sngelique en het was leuk om te doen

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een schitterend doosje Jolanda, echt een kunstwerk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een prachtig doosje is dit ,heb je misschien een voorbeeld voor mij
    groetjes Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen