zaterdag 30 januari 2010

Love.....



Goedemorgen .....

Is ze niet schattig ..... Happy Tilda!
Ik was gelijk helemaal verliefd op Haar Toen ik ze zag.
Het papier is van Basic Grey Bittersweet. Het hart is een tekst stempel van magnolia die ik in een hart vorm heb uitgeknipt en heb beinkt. Een kantje, bloem en een roosje erbij en Tadaaa.
Tilda heb ik weer met Distress ingekleurd, hihihi wat een verslaving die Distress.
Het word steeds leuker om met Distress te spelen.

Hier is het weer wit buiten pffff .... Wanneer houd het nu op met de sneeuw ik heb er nu wel genoeg van gehad!
Bedankt weer voor het langskomen en al jullie lieve reacties op mijn kaartjes.
Ik wens iedereen een heel fijn Weekend!

Liefs, Jolanda

11 opmerkingen:

  1. je kaartje is prachtig geworden
    fijn weekend
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super lief geworden zeg... en idd tilda is een schatje!

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohh wat een schatje prachtig kaartje, en het was super gezellig gister bij Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jolanda,wat een mooie kaart,het papier is ook erg mooi.
    Ik heb op mijn blog een award voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een heel lief kaartje !!! mooie kleuren heb je gebruikt !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kaartje weer Jolanda. Je doet het prima met de distress, super!
    Van mij mag het winterse weer wel weer ophouden.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jolanda

    Wat een schatje.
    Het papier is ook helemaal super. Wat gaat dat goed met de Distress!

    groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje Jolanda,lief die stempel, mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend kaartje en de stempels zijn weer zo gaaf van Magnolia,groetjes Mus.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hai Jolanda, dit is echt een kaartje om vrolijk van te worden! En dit afdrukje staat ook erg hoog op mijn verlanglijstje!! wat een schatje zeg, echt geweldig! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen