zaterdag 12 december 2009

Hohoho..... Merry Christmas!




Hallo,

Eindelijk is mijn kaartje klaar om aan jullie te laten zien!
Wat had ik grote plannen van de week om lekker te freubelen.... omdat ik het na de ruggenkrik voor hersenvocht afname het een paar dagen rustig aan moest doen!! De ruggenprik op zich is me echt 200% meegevallen... maar ooooh woensdag kreeg ik ontzettende hoofdpijn dat liggen op bed of op de bank alleen maar uit te houden was!! Zo nu weet ik pas wat sommige mensen bedoelen als ze hoofdpijn hebben. Gelukkig is de hoofdpijn nu over en heb ik dit kaartje afgemaakt.

Ik heb alles van magnolia gebruikt op de bloem en stras steentjes na. De tekst achter de kerstman heb ik bewerkt met zilver embrossingpoeder. Helaas is het op de foto niet zo goed te zien.... maar de tekst ligt nu op het papier. De kerstman heb ik ingekleurd met de copic markers.
Verder heb ik het vrij rustig gehouden om dat het stempeltje al erg groot is!



Bedankt weer voor het langskomen en al jullie lieve reacties.
Altijd zo leuk om te lezen!!

Iedereen nog een heel fijn weekend en tot de volgende keer maar weer!!

Liefs Jolanda

10 opmerkingen:

  1. wat een lekker vrolijk kaartje prachtig hoor, en fijn dat je hoofdpijn weg is, en ook nog een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Jolanda ja hoofdpijn is iets verschrikkelijks helaas weet ik daar wel wat van bah vervelend altijd ,blij dat het weggetrokken is meis
    je kaart is weer top en inderdaad de stempel is al wat groot dus heb je het prima niet te druk gemaakt, een hele mooie weer
    nou beterschap he !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jolanda, super kaartje en ik weet wat je bedoeld met de embossingpoeder, dat is inderdaad mooi, maar op een blog zie je daar niets van, jammer he!!
    Ik ben blij voor je dat je hoofdpijn weg is, want pijn hebben is zeker niet leuk.

    Groetjes Thea

    fijn weekend en doe lekker rustig aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh wat een schitterend kaartje Jolanda,prachtige stempel en papier.
    Ohhh meis een ruggeprik,dat val heel erg mee,ik heb het al 11 keer gehad.
    Maar die vreselijke hoofdpijn meis,dat is echt ondragenlijk,ik moest aldoor coco cola drinken.
    8 van de 11 keer moest ik terug naar het ziekenhuis,omdat me hoofdpijn niet over ging.
    Dan gaan ze weer met een naald in je rug,en nemen dan bloed bij je af.
    En dan spuiten ze eerst zout oplossing en dan je eigen bloed.
    Dan voel je het zo zakken.
    Want dan gaat een gaatje niet dicht,en loop je ruggemerg vocht je lichaam in.
    Gelukkig is het bij jou gezakt.
    Hou je rustig hoor.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi jolanda,.
    mooie kaartjes heb je gemaakt, fijn dat de hoofdpijn weer weg is , ook ik heb dezelfde ervaring gehad na een ruggeprik en dat is echt niet lekker meer
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkig is je hoofdpijn over, dat is zeker niet leuk!
    Je kaartje is prachtig, heel mooi. prachtige kleuren.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. getsiederrie zeg, ellende is dat hoofdpijn, ik hoop dat je er niet vaak meer last van zult hebben!! Je kaartje is echt prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig kaartje Jolanda en wat vervelend van die hoofdpijn...je hoort het vaker na een ruggeprik...gelukkig is het weer over!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterend kaartje is het geworden en het papier is echt super,

    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hai Jolanda, ik kwam op je blog terecht en wilde je even laten weten dat ik je kaartjes erg mooi vind! Kom zeker vaker langs!
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen